Piwo Perła ponownie w telewizji

 

Od poniedziałku w telewizji można zobaczyć najnowszą odsłonę kampanii reklamowej piwa Perła – sztandarowej marki lubelskiego browaru. Spot długości 30 sekund trafił do emisji zarówno w głównych stacjach ogólnopolskich jak i w najpopularniejszych kanałach tematycznych.

 

Najnowsza reklama naszego piwa stanowi kontynuację dotychczasowych działań promocyjnych, które łączy hasło „Perła. BEZ UCZUCIA SIĘ NIE DA”. Podkreślamy w niej zaangażowanie pracowników naszego browaru w tworzenie wyjątkowego piwa. Mówimy o emocjach, które im towarzyszą i mobilizują do osiągania najlepszych wyników. O pasji, dzięki której nasi browarnicy warzą piwo najwyższej jakości – mówi Maciej Ładwiński, Dyrektor ds. Marketingu Perła – Browary Lubelskie S.A.

Uważni widzowie zwrócą uwagę na liczne lubelskie akcenty, które pojawiają się w tej produkcji. Część scen została nakręcona w Perłowej Pijalni Piwa – naszym firmowym lokalu przy ul. Bernardyńskiej w Lublinie. Znalazły się w niej także ujęcia z eventów sponsorowanych przez lubelski browar – dodaje dyr. Maciej Ładwiński.

Zobacz spot

Pozostałe aktualności