Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Perła – Browary Lubelskie S.A. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu weryfikacji uprawnienia do wyświetlenia naszej strony internetowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Tobie prawach, znajdziesz w Polityce Prywatności.

Regulamin usługi e-bilety w Podziemiach Browaru Perła

§1

Postanowienia ogólne

  1. 1. Niniejszy regulamin usługi „e-bilety” do Podziemi Browaru Perła (dalej jako: Regulamin) określa zasady dokonywania zakupu biletów wstępu uprawniających do zwiedzania Podziemi Browaru Perła (dalej jako: e-bilet i/lub Usługa), jak również prawa i obowiązki Użytkowników wynikające z dokonania transakcji i zasady korzystania z Usługi e-bilet przez Użytkowników.
  2. 2. Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa o „Transakcji”, rozumie się przez to zawarcie przez Użytkownika umowy, na podstawie której Użytkownik uiszcza opłatę za „e-bilet” i/lub Usługę w wybranym przez siebie dniu.
  3. 3. Korzystającym z Usługi e-bilet może być każdy Użytkownik, kto ukończył 18 lat i zaakceptował niniejszy Regulamin.
  4. 4. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem, zastosowanie mają zarządzenia Zarządzającego Obiektem oraz stosowne przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§2

Zasady korzystania z Usługi e-bilet

  1. 1. Usługa e-bilet umożliwia Użytkownikom uiszczenie opłat za bilety uprawniające do zwiedzania Podziemi Browaru Perła
  2. 2. W celu skorzystania z Usługi e-bilet Użytkownik powinien wejść na stronę https://perla.pl/atrakcje/podziemia-browaru/ , a następnie wybrać jedną z dostępnych opcji zakupu biletu, uzupełnić ilość biletów, następnie dokonać wyboru daty oraz godziny skorzystania z Usługi i przejść do płatności.
  3. 3. W ramach Usługi „e-bilet” dostępne są następujące rodzaje biletów:
    1. a) Bilet normalny – przysługujący osobom powyżej 18 lat;
    2. b) Bilet ulgowy – przysługujący osobom między 6. a 18. rokiem życia;
    3. c) Bilet bezpłatny – przysługujący osobom poniżej 6 lat oraz przewodnikowi grupy lub organizatorowi wycieczki oraz opiekunom osób niepełnoletnich (jedna osoba na 15 osób niepełnoletnich) i opiekunom osób niepełnosprawnych (jedna osoba na 10 osób niepełnosprawnych) oraz gościom apartamentów Browaru Perła.
  4. 4. Po dokonaniu przez Użytkownika wyboru poszczególnych opcji opisanych w §2 ust. 3 powyżej, Użytkownikowi wskazana zostanie cena brutto opłaty za e-bilet/Usługę, zgodna z opcjami wybranymi przez Użytkownika, składająca się z ceny netto oraz z podatku VAT zgodnego z obowiązującą stawką podatkową.
  5. 5. Po wyświetleniu się Użytkownikowi informacji o łącznej cenie, celem finalizacji Transakcji, Użytkownik powinien kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”, a następnie dokonać wyboru właściwej formy płatności.
  6. 6. W ramach Usługi „E-bilet” do Podziemi Browaru Perła Użytkownik może dokonać płatności za pośrednictwem systemu płatności online Auto Pay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013.
  7. 7. Płatności można dokonać wybierając jedną z następujących form płatności – szybkie przelewy internetowe oraz płatność kartą. Dostępne są płatności następujących kart:
    1. a) Visa
    2. b) Visa Electron
    3. c) MasterCard
    4. d) MasterCard Electronic
    5. e) Maestro
  8. 8. Płatność należy autoryzować, w zależności od wybranego sposobu płatności.
  9. 9. Podziemia Browaru Perła nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne skutki niedokonania przez Użytkownika transakcji z uwagi na niewypełnienie warunków opisanych w niniejszym Regulaminie.
  10. 10. Podziemia Browaru Perła dopuszczają możliwość zmiany terminu, w którym wykupiona Usługa zostanie zrealizowana pod warunkiem zgłoszenia tego faktu najpóźniej w dniu poprzedzającym datę realizacji Usługi do godziny 13.00 na adres email: podziemiabrowaru@biuro.perla.pl. Nie ma możliwości zmiany terminu w dniu, na który dokonano rezerwacji.
  11. 11. W przypadku anulowania zwiedzania przez Podziemia Browaru Perła z powodów technicznych, organizacyjnych lub siły wyższej, Użytkownikowi przysługuje możliwość zmiany terminu zwiedzania lub całkowity zwrot poniesionej opłaty za niewykorzystany e-bilet. Zwrot zostanie dokonany w terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.

§3

Zasady korzystania z e-biletu

  1. 1. Po skutecznym dokonaniu Transakcji, Użytkownik otrzyma za pośrednictwem poczty elektronicznej bilet (w formacie *.pdf) na podany przez siebie adres e-mail.
  2. 2. „E-bilet” wyświetlany na urządzeniu Użytkownika lub wydruk stanowi dokument upoważniający do wstępu na Trasę zwiedzania Podziemi Browaru Perła z zastrzeżeniem §3 ust. 3 poniżej. E-bilet traci ważność po upływie wybranej przez Użytkownika daty oraz godziny
    zwiedzania, wskazanych na bilecie. Po upływie tego terminu Użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów biletu ani prawo zmiany terminu.
  3. 3. W przypadku gdy osoba uprawniona do kontroli biletów ma wątpliwości co do wieku Użytkownika, Użytkownik może zostać poproszony o okazanie dokumentu stwierdzającego jego wiek.
  4. 4. Transakcji należy dokonać najpóźniej bezpośrednio przed realizacją usługi.
  5. 5. Użytkownik jest zobowiązany do zapewnienia środków odpowiednich w celu umożliwienia okazania zakupionego przez niego biletu elektronicznego na posiadanym przez niego urządzeniu i urządzenie nie będzie rozładowane w trakcie konieczności okazania biletu.
  6. 6. Podziemia Browaru Perła nie odpowiadają za jakiekolwiek konsekwencje nieokazania przez Użytkownika biletu z przyczyn nieleżących po stronie Podziemi, takich jak w szczególności brak dostępu z urządzenia Użytkownika do Internetu, niedobór energii elektrycznej wystarczającej do zasilenia urządzenia Użytkownika, opóźnienia lub brak możliwości zakupu biletu z uwagi na zasięg oraz szybkość działania sieci telefonii komórkowej lub inne problemy techniczne wpływające na urządzenie Użytkownika.

§4

E-paragon

  1. 1. Warunkiem wydania e-paragonu jest wyrażenie przez Użytkownika zgody na jego otrzymanie.
  2. 2. Użytkownik wyraża zgodę na wydanie e-paragonu poprzez zaznaczenie odpowiedniej zgody przy akceptacji Regulaminu podczas zakupu biletu.
  3. 3. Klient otrzymuje dostęp do e-paragonu za pośrednictwem hiperłącza przekazanego przez Sprzedającego na podany w zamówieniu adres e-mail. Uzyskanie przez Użytkownika dostępu do czytelnej formy e-paragonu jest równoznaczne z wydaniem e-paragonu.
  4. 4. W przypadku problemów z dostępem do e-paragonu Użytkownik powinien sprawdzić folder SPAM oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedającym.
  5. 5. Hiperłącze do e-paragonu będzie aktywne przez 6 lat od momentu jego utworzenia.
  6. 6. Sprzedający może dodatkowo wysłać jednorazowe powiadomienie do Użytkownika na podany przez niego w zamówieniu nr telefonu w celu poinformowania go o fakcie wystawienia i dostarczenia e-paragonu.

§5

E-faktura

  1. 1. Na żądanie Użytkownika Podziemia Browaru Perła wystawią imienną fakturę VAT do wybranej przez Użytkownika Transakcji.
  2. 2. Żądanie Użytkownika wystawienia faktury VAT powinno zostać złożone przez przejściem do realizacji płatności za Usługę oraz podanie przez Użytkownika wszystkich danych wymaganych do wystawienia takiej faktury, tj. imienia i nazwiska lub nazwy firmy, adresu, oraz numeru NIP nabywcy takich usług. Użytkownik powinien ponadto wyrazić zgodę na otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej zgodnie z art. 2 pkt 32 w zw. Z art. 106 n ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, na podany przez niego adres e-mail, a w razie braku podania takiego adresu – na adres e-mail, z którego zostało wysłane żądanie wystawienia faktury VAT. W przypadku braku wyrażenia przez Użytkownika zgody na otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej, zostanie ona wysłana na adres podany przez Użytkownika jako adres podany przez Użytkownika jako adres nabywcy usług.
  3. 3. Na fakturach wskazuje się rodzaj biletu, liczbę biletów oraz ich cenę w rozdzieleniu na cenę netto, wartość podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką oraz cenę brutto.

§6

Odpowiedzialność

  1. 1. Użytkownik Usługi „e-bilet” zobowiązuje się do korzystania z Usługi „e-bilet” zgodnie z jej przeznaczeniem, obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami niniejszego regulaminu, w tym zobowiązuje się do podania przy dokonywaniu Transakcji prawdziwych danych osobowych.
  2. 2. Podziemia Browaru Perła nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za korzystanie z Usługi „e-bilet” i dokonywanie transakcji przez Użytkownika w sposób sprzeczny z przepisami prawa i niniejszym Regulaminem.
  3. 3. Podziemia Browaru Perła nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Transakcji, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest skutkiem działania lub zaniechania Użytkownika.
  4. 4. Podziemia Browaru Perła nie ponoszą odpowiedzialności za funkcjonowanie urządzenia, z którego Użytkownik realizuje płatność.
  5. 5. Podziemia Browaru Perła nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług z przyczyn leżących po stronie operatów sieci telekomunikacyjnych, a także banków lub podmiotów świadczących usługi płatnicze innych niż Autopay, w szczególności takich jak operatorzy szybkich płatności internetowych.
  6. 6. Podziemia Browaru Perła zastrzegają sobie prawo zakończenia udostępniania Usługi „e-bilet”, zmiany ceny opłat za wejście na Trasę Podziemi Browaru Perła, zmiany rodzaju oferowanych biletów oraz zmiany zakresu osób uprawnionych do bezpłatnego wejścia na zwiedzanie lub osób uprawnionych do uzyskania ulg.

§7

Reklamacje

  1. 1. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu Usługi „e-bilet” oraz realizacji procesu zakupu biletu w ramach Usługi rozpatrują Podziemia Browaru Perła na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. 2. Wszelkie reklamacje dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z dokonanej przez Użytkownika Transakcji mogą być składane bezpośrednio do Podziemi Browaru Perła, ul. Bernardyńska 15, 20-950 Lublin lub w siedzibie Zarządzającego – Perła – Browary Lubelskie S.A., ul. Bernardyńska 15, 20-950 Lublin, drogą elektroniczną na adres e-mail: podziemiabrowaru@biuro.perla.pl oraz pocztą tradycyjną na jeden z adresów wskazanych powyżej.
  3. 3. Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko i adres Użytkownika, adres e-mail Użytkownika, numer reklamowanej Transakcji oraz opis problemu, a także wyraźną zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu rozpatrzenia reklamacji.
  4. 4. Odpowiedź na reklamacje, rozpatrywane przez Podziemia Browaru Perła, w zależności od charakteru sprawy, zostanie udzielona przez Podziemia pisemnie lub elektronicznie, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 30 dni liczonych od dnia otrzymania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony, po uprzednim wskazaniu Użytkownikowi przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia, jak również przy podaniu nowego terminu, w którym sprawa powinna być załatwiona.
  5. 5. W przypadku, gdy reklamacja nie będzie zawierała wszystkich niezbędnych informacji do rozpatrzenia reklamacji podanych w §6 ust. 3 powyżej, podmiot właściwy do rozpatrzenia reklamacji może wezwać Użytkownika do ich uzupełnienia w zakreślonym terminie, nie krótszym niż 14 dni, z zastrzeżeniem, że w przypadku nieuzupełnienia reklamacji zostanie ona pozostawiona bez rozpoznania. Stanowisko w przedmiocie reklamacji oraz wezwanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostaną przesłanie na adres pocztowy lub adres e-mail podany przez Użytkownika.
  6. 6. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Podziemia Browaru Perła zapewniają Użytkownikowi odpowiednią rekompensatę, w szczególności w formie zwrotu kosztów biletu lub możliwości ponownego skorzystania z usługi w innym terminie.

§8

Dane osobowe

  1. 1. W celu realizacji usługi „e-bilet” przetwarzane są dane osobowe Użytkownika, takie jak jego imię, nazwisko i adres e-mail, a w przypadku żądania przez Użytkownika faktury dodatkowo adres, nazwa firmy i NIP.
  2. 2. Administratorem danych osobowych jest Perła – Browary Lubelskie S.A. Dane osobowe Użytkownika będą przekazane podmiotom przetwarzającym, którym Podziemia Browaru Perła zleca czynności wymagające przetwarzania danych w celu bardziej efektywnego wykonywania świadczonych usług: dostawcy usług informatycznych Droplabs Sp. z o.o., ul. Grodzka 42/1, 31-044 Kraków oraz jego podwykonawcom w zakresie wsparcia informatycznego, a także podmiotom udzielającym wsparcia księgowo – rachunkowego, Auto Pay S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot celem umożliwienia realizacji płatności za bilet, zaś innym podmiotom wyłącznie, jeśli obowiązek udostępnienia danych będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa.
  3. 3. Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane nie dłużej niż 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym zawarta transakcja została ostatecznie zakończona, a zobowiązanie spłacone, rozliczone lub przedawnione.
  4. 4. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest warunkiem zawarcia umowy w ramach Usługi „e-bilet”. Niepodanie przez Użytkownika danych może uniemożliwić zawarcie przez niego umowy w ramach usługi „e-bilet” do Podziemi Browaru Perła lub jej prawidłową realizację.

§9

Postanowienia końcowe

  1. 1. Podziemia Browaru Perła zastrzegają sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu.
  2. 2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w chwili ich opublikowania na stronie www.perla.pl/atrakcje/podziemia-browaru/.
  3. 3. Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowić będzie jednocześnie oświadczenie, że Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia zakup biletu w ramach Usługi „e-bilet”.
  4. 4. W przypadku istotnych zmian Regulaminu, Podziemia Browaru Perła poinformują o tym fakcie Użytkowników posiadających już zakupione e-bilety, przesyłając stosowną informację na adres e-mail podany podczas zakupu.
  5. 5. Prawem właściwym dla stosunków prawnych pomiędzy Użytkownikiem a Podziemia Browaru Perła przed zawarciem umowy w ramach Usługi „e-bilet” oraz prawem właściwym do zawarcia i wykonania umowy w ramach usługi „e-bilet” do Podziemi Browaru Perła jest prawo polskie.
  6. 6. Niniejszy regulamin wchodzi w życie w z dniem jego opublikowania. Aktualna treść Regulaminu jest opublikowana na stronie internetowej https://perla.pl/regulamin-uslugi-e-bilety-w-podziemiach-browaru-perla/ w sposób umożliwiający jej przechowywanie i wielokrotne odtwarzanie w zwykłym toku czynności.