Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Perła – Browary Lubelskie S.A. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu weryfikacji uprawnienia do wyświetlenia naszej strony internetowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Tobie prawach, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Powrót

Perła i lubelscy żużlowcy z nową umową sponsorską

Perła – Browary Lubelskie S.A. i Speedway Lublin S.A. podpisały nową umowę o współpracy. Lubelski producent piwa pozostaje Sponsorem Głównym żużlowych drużynowych mistrzów Polski.

– Zawarcie nowej umowy z Perłą to w pewnym sensie naturalna kolej rzeczy – mówi Jakub Kępa, Prezes Zarządu Speedway Lublin S.A. – Browar Perła jako jedna z pierwszych lubelskich firm, jeszcze w 2017 roku, wsparła nas w realizacji marzenia, jakim było przywrócenie świetności żużlowemu Lublinowi. Teraz, gdy to marzenie stało się rzeczywistością, jako mistrz Polski złożyliśmy podpis pod nową umową, której treść uzgadnialiśmy od kilku tygodni. Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka, współpraca z którą od lat przynosi wymierne korzyści obu stronom, pozostaje w gronie naszych partnerów. Jestem przekonany, że także kibice docenią fakt, że w trakcie meczów dostępne będą produkty naszego Głównego Sponsora.

– Ubiegłoroczny triumf żużlowców to niewątpliwie jeden z najjaśniejszych momentów lubelskiego sportu. Reaktywowany klub w rekordowym tempie wspiął się na sam szczyt zdobywając mistrzostwo kraju. Jesteśmy dumni, że mogliśmy pomóc w osiągnięciu tego sukcesu i chcemy towarzyszyć ekipie i fanom Motoru w walce o kolejne tytuły – podkreśla Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. – Jak wiadomo Browar Perła współpracuje z wieloma klubami sportowymi z Lubelszczyzny, co niezmiennie pozostaje elementem strategii wsparcia regionu, z którego się wywodzimy i który stanowi najważniejszy rynek zbytu naszych wyrobów. Mogę zdradzić, że podpisana właśnie umowa to największy kontrakt z zakresu sponsoringu sportowego w historii firmy, zwłaszcza, że przy spełnieniu określonych warunków, ulegnie ona automatycznemu przedłużeniu na kolejne sezony – podkreśla dyr. Andrzej Rutkowski. – Ogromna popularność, wręcz moda na speedway w naszym mieście, szczelnie wypełnione trybuny oraz pełne emocji widowiska sportowe tworzą znakomity klimat do promocji naszych produktów. Niezmiernie się cieszę, że w rozpoczynającym się za niecałe dwa miesiące sezonie marka Perła będzie ponownie obecna na stadionie przy Alejach Zygmuntowskich.

Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. i Jakub Kępa, Prezes Zarządu Speedway Lublin S.A. w otoczeniu żużlowców Motoru Lublin po podpisaniu umowy sponsorskiej